Aquesta activitat la duim a terme per treballar i afiançar la lectura, l'expressió escrita i l'expressió oral.
L'alumne al llarg del curs ha de triar i llegir a casa un llibre en llengua castellana i un en llengua catalana, realitzar la fitxa i després recomenar el llibre escollit als seus companys i companyes d’aula.
És molt important que cada fillet i filleta trii un llibre adequat al seu nivell lector.
Aquí teniu els 2 exemples de la fitxa:
CALENDARIO RECOMENDACIÓN DE LIBROS (2º trimestre) |
ALUMNO/A | FECHA |
Oliver, Nayra, Genís | Semana del 8 al 12 de enero |
Mohammed O., Jan, Eric | Semana del 15 al 19 de enero |
Pablo, Gisela, Trayana | Semana del 22 al 26 de enero |
Jade, Alex, Mohamed L. | Semana del 29 de enero al 2 de febrero |
Dani, Leyre, Julen | Semana del 5 al 9 de febrero |
León, Amir, Claudia | Semana del 12 al 16 de febrero |
Lucia, Alma, Walaa | Semana del 19 al 23 de febrero |
CALENDARI RECOMANACIÓ DE LLIBRES (3r trimestre) |
ALUMNE/A | DATA |
Lucia, Alma, Walaa | Setmana del 8 al 12 d’abril |
León, Amir, Claudia | Setmana del 15 al 19 d’abril |
Dani, Leyre, Julen | Setmana del 22 al 26 d’abril |
Jade, Alex, Mohamed L. | Setmana del 29 d’abril al 3 de maig |
Pablo, Gisela, Trayana | Setmana del 6 al 10 de maig |
Mohammed O., Jan, Eric | Setmana del 13 al 17 de maig |
Oliver, Nayra, Genís | Setmana del 20 al 24 de maig |
Hola soc en Paco, m'hagradat molt explicar el conte als meus companys.
ResponElimina